دسته‌بندی نشده

هدف از سئو و بهینه سازی

لینک صفحه یا صفحاتی از سایت شما در ازاء جستجوی کلمات کلیدی مرتبط با خدمات و یا محصولات سایت در بالاترین رتبۀ نتایج جستجو قرار گیرد. سئو وب سایت شما را در سرچ انجین ها محبوب می کند و در نتیجه آنها سایت شما را در صفحۀ نخست نتایج جستجو برای کاربران خود نشان می دهد.این موضوع از این جهت مهم است که تقریبا اکثر کاربران اینترنت از موتورهای جستجو برای دستیابی به مطلب مورد نطر خود استفاده می کنند.به طور کلی در اکثر موتور های جستجو همانند یاهو و گوگل ،جستجوگران به اولین نتایج بدست آمده در صفحۀ اول نتایج جستجو توجه میکنند.

پس برای بدست آوردن نتیجۀ مطلوب و داشتن ترافیک بالاتر قرار داشتن وب سایت شما در صفحه اول امری ضروری به نظر میرسد.یکی از اموری که متخصصین طراحی سایت و بهینه سازی سایت بر عهده می گیرند،پیگیری کلیۀ تغییرات عملکرد سایت در موتور های جستجو است.بر این اساس آنها میتوانند صفحات وب سایت را بر مبنای این تغییر عملکرد بهینه سازی کنند.

زمانیکه شما پس بررسی های دقیق یک شرکت را برای طراحی سایت تجاری تان گزینش می کنید،ابتدا باید از آنها در مورد سئو و بهینه سازی سایت تان سوال کنید و این در خواست در اولویت باشد که طراحی سایت شما را بر اساس اصول بهینه سازی (seo) برای موتورهای جستجو شروع کنند. این کار خیلی آسان تر و معقول تر است که شما در همان بار اول که وب سایت تان بر روی وب قرار می گیرد، شامل بهینه سازی برای موتورهای جستجــو شود. محتوا و مندرجات درون سایت،شگردهایطراحی سایت ،لینک های ورودی و خروجی سه اصل اساسی در بدست آوردن مرتبه و جایگاه بهتر در گوگل است.

بدون شک طبق آمار گوگل برترین و محبوب ترین موتور جستجوی حال حاضر دنیا می باشد که حدودا 98 درصد کاربران اینترنت در ایران از گوگل استفاده می کنند.از این رو بیشتر مفاهیم بکار گرفته شده درباره سئو درون مطالب و مقالات بر اساس استاندارد های گوگل می باشد باید در نظر داشت که اقلب این استاندارد ها در مورد تمامی موتور های جستجو ثابت است.

بنابراین با توجه به توضیحات داده شده در مورد سئو و بهینه سازی سایت ، ارزش طراحی سایتی با  سئوی استاندارد ، مداوم و منطبق با موتورهای جستجو بیشتر احساس میشود.به این علت است که شرکت های بزرگ در ضمینۀ تجارت الکترونیک برای بهینه سازی صفحات وب سایت خود و دیده شدن در نتایج اول جستجوگرها از شرکت های فعال و متخصص در این ضمینه بهره می گیرند.

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا